Oceniam aktorskie, reżyserskie i pedagogiczne kompetencje Pana Marcina bardzo wysoko, wypełnia on powierzone mu zadania w stopniu wzorowym z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem zyskując przy tym szacunek sympatie i życzliwość uczniów oraz rodziców.
MAESTRO
AKADEMIA SZTUK
Pan Masztalerz ma bardzo dobry kontakt z młodzieżą i świetnie sprawdza się jako instruktor. Współpraca z nim jest przyjemnością także dla pracowników Ośrodka Kultury.
GMINNY
OŚRODEK
KULTURY
Interesująca wiadomość, a raczej zaproszenie do nowej formy pracy z jedną / jednym aktorem. Wypada życzyć, aby praca z tym reżyserem przy tworzeniu monodramu była równie efektywna jak praca z kilkuosobową obsadą – A TAKĄ BYŁA WSPÓŁPRACA z podkowiańską Nieformalną Grupą Teatralną Między Słowami. Przez pięć lat zrobiliśmy razem naprawdę d u ż o, pracując zarówno na gotowych klasycznych tekstach stworzonych na scenę jak i, co ważniejsze, nad własnymi pomysłami opartymi na najlepszej współczesnej poezji i prozie.
NIEFORMALNA GRUPA TEATRALNA
Przez lata współpracy Pan Marcin dał się poznać jako Świetny organizator, sprawny, terminowy, odpowiedzialny o wielkiej kulturze osobistej bardzo szanowany i lubiany przez osoby współpracujące.
TEATR KRÓLEWSKI
W twórczym procesie czuję się wolny, praca z metodami holistycznej reżyserii i mindfulness otwiera we mnie zupełnie nowe pokłady ekspresji. MM
Praca z Marcinem jest dla mnie od początku wielką przygodą. Powoli i we właściwym tempie odkrywa on przede mną tajniki aktorstwa co ma zastosowanie w przygotowaniu własnego monodramu. Jest mocno obecny już na początku tworzenia go, poprzez próby online jak i próby na żywo. To człowiek o wielkiej pasji i talencie, który dzieli się wszystkim co posiada wewnątrz z amatorami. Dający przestrzeń, choć momentami surowy przeprowadza mnie przez proces aktorski. Wyniki naszej wspólnej pracy mogą być naprawdę fascynujące .
W czasie wykonywania swoich obowiązków Pan Marcin wyróżnia się profesjonalizmem z łatwością nawiązuje kontakt z uczestnikami zajęć jest bardzo zaangażowany w powierzone mu obowiązki wykazuje się także gotowością do działania i terminowością.
KDK
Zanim stworzyłem ten kurs, przez lata szukałem i dojrzewałem do prawdy scenicznej.
Nie tej udawanej, (grać to być) wyreżyserowanej. Ale tej, która wydarza się w ciele, w autentycznym drżeniu głosu, w oddechu.
Dziś wiem, że każdy może wejść na scenę i powiedzieć: „ja jestem”.
Nie uczę grać. Tworzę przestrzeń, w której możesz być.
Zapraszam Cię do procesu.
Tu nie pogłębia się wiedzy tu zwiedza się głębię
Nie tworzysz roli. Tworzysz przestrzeń, w której może wydarzyć się prawda.
Nie musisz być aktorem, żeby stanąć na scenie.
Musisz tylko poczuć, że masz coś, co chce się wydarzyć.
Kurs ‘Kreuję, więc jestem’ to podróż w głąb Ciebie – przez ciało, głos i emocje.
Stwórz swój pierwszy monodram.
Nie dla sceny. Dla siebie.
Jak działa mózg twórcy i aktora?
Reżyseria, zwłaszcza w ujęciu holistycznym, angażuje nie tylko zmysły i ciało, ale także głęboko zakorzenione procesy neuronalne. Tworząc spektakl lub monodram, pracujemy nie tylko nad kompozycją sceniczną, ale także nad neuroplastycznością mózgu – zarówno swojego, jak i aktorów.
Holistyczna Reżyseria
Tworząc sztukę jestem tam gdzie skutek poprzedza przyczynę
email: teatr36.6@gmail.com
telefon 797632907
adres: Warszawa
Menu
Social Media
i Teatr